Presents al llibre "Entitats i clubs esportius i esportistes destacats de Castell i Platja d'Aro"

El Club Nàutic Port d'Aro ha col·laborat amb el llibre "Entitats i clubs esportius i esportistes destacats de Castell i Platja d'Aro, d'Alfons Tauler i Cama. El llibre va ser Premi de Recerca Local Jordi Comas · Castell d'Aro, Platja d'Aro i S'Agaró el 2019.

El volum inclou la història del Club, fundat el 1982, esportistes destacats de Port d'Aro i activitat que ofereix.

El llibre fa un repàs a les entitats esportives que han existit i desaparegut, a les que segueixen en funcionament i ja tenen un llarg historial, i a les de més recent creació.

L'obra d'Alfons Tauler es va presentar aquest mes de novembre en el marc de lliurament de l'11è Premi de Recerca Local Jordi Comas · Castell d'Aro, Platja d'Aro i S'Agaró.