L’atenció de les oficines, el servei de marineria i la comunicació, el més ben valorat pels socis de

Gairebé la meitat dels socis han participat en l’enquesta de qualitat que el club va posar en marxa per conèixer el grau de satisfacció d’aquests amb els diferents serveis i instal·lacions que s’ofereixen al Port. Els resultats obtinguts a través de les qüestions tractades, mostren una consideració general positiva, amb una puntuació mitjana de 7,9 punts sobre 10.

Entre els serveis més ben valorats, destaquen l’atenció rebuda a les oficines, puntuada com a excel·lent per part d’un 83% dels participants, el servei de marineria, qualificat també d’excel·lent en un 61% dels casos, i la comunicació rebuda per part del club, amb un 51% de valoracions molt positives.

Un dels assumptes tractats en l’enquesta també ha estat la regulació de l’accés de persones no sòcies a les instal·lacions. En aquest sentit, d’entre les mesures proposades, un 68% de les persones que han respost han apostat per implementar les invitacions com una manera de gestionar i regular, així, l’entrada al club. Davant aquesta petició per part dels socis, s’ha decidit posar en marxa un protocol d’invitacions a través del qual cada soci tindrà a la seva disponibilitat 10 entrades gratuïtes per convidar familiars i/o amics quan aquest no hi sigui present. Un cop s’hagin usat les deu entrades, se’n podran obtenir més amb un preu de 5€ per cada invitació.

La Junta directiva ha volgut destacar que les respostes rebudes en l’enquesta són molt positives però que “no ens podem conformar, hem d’aspirar sempre a l’excel·lència en totes les nostres actuacions i serveis”. “Prenem nota de totes les respostes i suggeriments rebuts per a una millora constant”, ha firmat Vicenç Arqués, president del CN Port d’Aro, qui ha volgut agrair la participació de tots els socis que, amb la seva col·laboració, “ens ajuden a millorar”.