El CN Port d’Aro signa un acord de col·laboració amb Pere Quera 1887

El Club Nàutic Port d’Aro ha signat, aquesta setmana, un acord amb Pere Quera 1887, joieria de referència de la Costa Brava, amb més de 130 anys d’història i 6 generacions de la família en el negoci. A través d’aquest conveni de col·laboració, ambdues entitats tenen l’objectiu d’impulsar accions conjuntes amb la qualitat i l’excel·lència com a valors essencials.

La sisena generació de la família, Mariona, Pere i Joan Quera, han estat presents en la signatura del conveni com a representants de Pere Quera 1887, mentre que per part del Club hi han participat, el president, Vicenç Arqués, el vicepresident, Rafael Arau, i el vocal de la junta, Manel Vilanova.

A partir d’aquest acord, ambdues parts han mostrat la voluntat de dur a terme accions i esdeveniments que puguin aportar valor tant als clients de la firma Pere Quera, com als socis del Club Nàutic en els pròxims anys.

Llegeix també:

Pere Quera 1887, partner oficial del CN Port d’Aro