El CN Port d’Aro acull amb èxit ‘Com sona un llibre?’

El passat dissabte 15 d’agost, el Club Nàutic Port d’Aro va acollir la representació musical de ‘La noia del violoncel’, una novel·la de Jordi Campoy a la qual s’hi ha posat banda sonora. Aquest és el prmer acte que el Club acull fruit del conveni signat recentment amb l’associació Culturejant de Castell-Platja d’Aro, que té com a objectiu col·laborar per a impulsar activitats culturals de qualitat.

A l’acte, organitzat per Culturejant i que es va dur a terme a l’espai de les Piscines del Club’, hi van assistir gairebé un centenar de persones que van poder gaudir de la música i de la literatura de la mà del compositor i escriptor de Sabadell, Jordi Campoy. D’acord amb els protocols de seguretat i higiene requerits per la Covid 19, l’organització va prendre la temperatura a tots els assistents, a més de mantenir la separació d’un metre i mig requerida.