Benvingut/da al nou web del Club Nàutic Port d'Aro!

El Port d'Aro es renova... i el web del Club també!

Troba tota la informació relacionada amb el Club i amb les nostres activitats d'una manera més senzilla i intuïtiva. Des d'on vulguis i sempre que vulguis, assabenta't de les últimes notícies, mira quin temps fa en directe a través de la webcam del Port o consulta les nostres polítiques de compra i lloguer d'amarradors.

A més, si ets soci del Club, també podràs accedir al teu espai privat amb informació exclusiva perquè gaudeixis de tots els avantatges de format part del Club i puguis estar sempre al dia. Només t'has de registrar a la secció el meu compte i et donarem accés a tot l'univers del Club.

Tens dubtes sobre el nou web? Contacta amb nosaltres a través del correu electrònic publicitat.marketing@clubanuticportdaro.cat

Gaudeix navegant!