LOGO CLUB NAUTIC_Mesa de trabajo 1.png

EL CLUB NÀUTIC PORT D'ARO

El Club Nàutic Port d’Aro es va constituïr el 30 de Juny de 1984, tot i que no va ser en aquesta data quan va néixer la inquietud d’aquesta fundació.

Feia ja un temps que les activitats nàutiques eren quelcom habitual per als fundadors del Club. Aquest esperit inicial agruparia a un petit grup de persones, veïns d’aquí i d’allà, amb una passió en comú: el mar.

Des de la seva fundació, el Club ha demostrat tant a nivell local com a nivell nacional la capacitat organitzativa davant de tot tipus de regates, des de vela lleugera fins a creuers amb regatistes internacionals.

Des de l'1 d’abril de 2016 el Club Nàutic Port d’Aro forma part de la nova concessió UTE PORT D'ARO, juntament amb Sierra de Mias.

La junta directiva del Club Nàutic Port d’Aro, defensa els interessos dels seus socis amb una gestió enfocada a donar viabilitat econòmica, dimensió esportiva i social al club i poder assolir els objectius importants amb transparència, eficiència, implicació i diàleg.

Aquí pots consultar l'actual Junta del CN Port d'Aro

Aquí pots consultar l'equip del Club Nàutic

Consulta també les darreres memòries d'activitat

LES NOSTRES INSTAL·LACIONS

El Club Nàutic Port d’Aro ha millorat i ampliat recentment les instal·lacions per tal d’oferir el millor servei tant als socis com als nostres amics que visiten el nostre Club.

Disposem entre altres serveis de Zona Wifi per als socis del club.

GALERIA DE FOTOGRAFIES

PORT NAUTIC MAIG 2022 9
PORT NAUTIC MAIG 2022 27
PORT NAUTIC MAIG 2022 28