I  41º 48' 00" N
L 03º 03' 05" E
Marc de predicció i estació metereològica
En aquest apartat, us oferim un link per veure la previsió meteorològica actual i la consulta en temps real, de la nostra Estació Meterològica del Club.

Esperem que us sigui de tanta utilitat, com per a nosatres.

- Link Marc de Previsió Meteorològica

- Estació Meteorològica Club Nàutic Port d'Aro
Estació Meteorològica Club Nàutic Port d'Aro

Més info

Visita la nostra Galeria d'imatges fent clic aquí a qualsevol de les imatges
GALERIA D'IMATGES
MULTIMEDIA DEL CLUB

Visita el nostre canal de vídeo amb els últims videos afegits, fent clic a qualsevol d'ells

Patrocinadors, Col·laboradors i Sponsors
PUBLICITAT
© Copyright 2013 · Club Nàutic Port d'Aro  - Tots els drets reservats - Tots els drets reservats ®
Club Nàutic Port d'Aro

El Club Nàutic Port d’Aro està constituït des del 30 de Juny de 1984, tot i que no va ser en aquesta data quan va néixer la inquietud d’aquesta fundació. Feia temps que les activitats nàutiques eren quelcom normal per als fundadors del Club des de 1979. Aquest esperit inicial agruparia a un petit grup de persones, veïns d’aquí i d’allà, amb una idea en comú: “EL MAR”.
DESTACATS

Club Nàutic
El Port
Vela